تبلیغات
کنوود سرویس | نمایندگی مجاز تعمیر ساید | نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی - تعمیر جاروبرقی, تعمیرگاه جاروبرقی کنوود در تهرانپارس, تعمیرات جاروبرقی کن وود در شرق تهران, تعمیرگاه, نمایندگی جاروبرقی کنوود در تهران, نمایندگی کن وود, عیب یابی جاروبرقی, تعمیر جاروبرقی

هدایت به بالای صفحه

کنوود سرویس، تعمیرگاه مجاز ماشین لباسشویی کنوود، تعمیر لباسشویی کنوود، تعمیرات ماشین لباسشویی، خدمات تعمیر ماشین لباسشویی، نمایندگی تعمیر ساید بای ساید، تعمیرگاه مجاز جاروبرقی، تعمیرگاه مجاز یخچال فریزر کنوود
تعمیرگاه کن وود, نمایندگی جاروبرقی در تهران, تعمیرات جاروبرقی کنوود در شرق تهران, نمایندگی کن وود در شرق تهران, تعمیرات جاروبرقی, خدمات تعمیرات, سرویس, نمایندگی, تعمیرگاه جاروبرقی کنوود

دستگاه روشن نمی شود:
  • خرابی از دو شاخه و سیم رابط است : باید آن را تعویض و یا تعمیر (در صورت امکان) نمایید.
  • کلید قطع و وصل خراب است : به وسیله اهم متر از خرابی آن اطمینان حاصل کنید.
زغال های موتور کثیف شده اند :
معمولا پس از مدتی کا کردن ممکن است یک قشر از چربی و گرد و غبار به صورت لا یه ای عایق بین زغالها و تیغه های کلکتور بو جود آید و از عبور جریان جلوگیری کند با یک سنباده نرم به آرامی روی تیغه ها و سطح زغال ها را سائیده و پاک کرد سپس براده های بو جود آمده را پاک کنید تا زغهال و تیغه باهم به خوبی در تماس باشند.
زغال ها خراب است :
  • اگز زغال ها در اثر فرسایش از حد معمول کوتاه تر شود با آن ها را با زغال های جدید تعویض نمایید.
  • کلاف های سیم پیچی سوخته اند: ممکن است در اثر کار زیاد سیم پیچ های آرمیچر سوخته باشند در این شرایط از بوی ناشی از سوختن روی سیم ها تشخیص داد شود در این صورت اگر سیم پیچ قابل بازپیچی باشد این کار را انجام دهید(که این کار توصیه نمیشود) در غیر این صورت کامل موتور باید تعویض شود.

دستگاه نامنظم کار میکند

  • فاصله بین زغال های و تیغه تنظیم نیست: اگز فضار فنر های پشت زغال ها به اندازه کافی نباشد باعث ایجاد جرقه و گرم شدن آرمیچر می شود برای جلوگیری از این مسئله فنر زغال ها را کشیده و فشار آن را تنظیم کنید.
  • آرمیچر نیم س.ز شده است: اگر کلافهای روی آرمیچر نیم ساوز شده باشد حتما بایستی تعویض شوند.
  • کلاف های میدان نیم سوز است:
  • کلاف های میدان ندرت سوخته می شود ولی اگر تحت تاثیر بار اضافی و کار بدون وقفه قرار گیرد این قسمت هم پس از آرمیچر نیز می سوزد که در این حالت اگر امکان باز پیچی سیم پیچ ها وجود نداشته باشد ابیستی کلا موتور را تعویض کرد.
هنگام کار ما بین زغال و تیغه های کلکتور جرقه و گرمای زیاد ایجاد می شود

  • زغال ها کثیف شده اند: زغال ها را تمیز کرده و در صورت کوتاه شدن تعویض کنید.
  • آرکیچر سوخته است: در صورت سالم بودن زغالها و تیغه کلکتور حتما کلافهای سیم پیچ نیم سوز شده اند  برای اطمینان خاطر میتوانید سدن جریان موتور را اندازه گیری کنید اگر بیش از حد مجاز بود باید کلافها بازپیچی یا تعویض شود.

هنگام روشن کردن دستگاه ، فیوز می پرد

  • بین سیم های رابط اتصال کوتاه رخ داده است: سیم های رابط را آزمابش کنید و جعبه ترمینال را بازدید نمایید و عیب را برطرف کنید.
  • کلید قطع وصل خراب است: در صورت لزوم تعمیر و در صورت تعویض کردن آن را تعویض کنید
موتور سوخته است

  • در اثر کار مداوم و مرور زمان ممکن است عایق روی سیم های موتور از بین رفته و سیم های آن به یک دیگر اتصال کوتاه کنند پس از تعیین عیب اقدام به باز پیچی یا تعویض سیم پیچ کنید.

قدرت مکش دستگاه کم شده است

  • کیسه زباله ممکن است پر شده باشد، کیسه را تخلیه کنید تا قدر مکش جاروبرقی بالا رود.
  • فیلتر دستگاه کثیف شده است، فیلتر دستگاه را که اکثرا از جنس پارچه یا اسفنج فشرده تهیه می شود با دست کاملا تمیز کنید.
  • از شیلنگ رابط، هوا خوب عبور نمیکند: شیلنگ را از دستگاه جدا سازید و دستاگه را روشن کنید اگر دستگاه مکش کافی ایجاد کرد اشکال از شیلنگ است باید آن را کاملا تمیز کزد اگر باز هم خوب کار نکرد حتما شیلنگ سوراخ شده که باید تعویض شود.
هنگام روشن شدن ، دستگاه صدای ناهنجار می دهد

  • پروانه شل شده است و یا یکی از یاتاقان ها حراب شده است: اگر پیچ محوز آرامیچر که پروانه مکش و  کانال هوا را در محل های خود سفت نگه می دارد شل شده باشد یاتاقان ها خوردگی پیدا کرده باشند صدای ناهنجار ایجاد می شود که بایستی در این شرایط، پیچ را سفت کرده و یا یاتاقان ها را تعویض کنید.

دستگاه با لرزش کار میکند

  • نگه دارنده های لاستکی موتور شل یا خراب است: نگه دارنده های موتور را به دو قسمت بازدید کنید اگر شل شده اند آنها را محکم کنید چنانچه هر یک از آن ها خراب شده است تعویض کنید.